رمز خود را فراموش کرده اید ؟

مدیریت منابع انسانی و کووید 19

. بحران کرونا و خشم در کارکنان

در شرایط بحرانی کنونی که بخشی از کارکنان در محل کار حضور یافته و برخی دیگر نیز از خانه به دورکاری مشغولند، بسیاری از گزارش‌ها و تحلیل‌ها به بررسی تأثیرات مالی و اقتصادی شیوع بر کسب و کارها و جبران کمبود نیروهای کار پرداخته‌اند. این در حالی است که یکی از نیازهای اساسی مدیران و صاحبان کسب و کارها، درک نگرانی‌ها و احساسات کارکنان است.
اخبار غم انگیز و هولناک شیوع همه روزه از سرتاسر دنیا در سایت‌ها، تلویزیون و سایر رسانه‌ها به وفور منتشر و مشاهده می‌شود و این اخبار به تنهایی باعث اضطراب افراد می‌شود. این امر زمانی بدتر می‌شود که هیچ نقطه پایانی برای این شرایط پیش‌بینی نشده و شواهد حاکی از دشواری‌های مالی و اقتصادی بسیاری در آینده است. این مسئله باید با تدبیر کارفرمایان و مدیران منابع انسانی برطرف گردد.

در این راستا به بیان برخی از رفتارها و واکنش‌های مطلوب در محیط‌های کاری پرداخته شده است.

بحران کرونا و خشم در کارکنان (PDF)

. دورکاری در منابع انسانی

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود کارمندان به‌جای دفتر در خانه کار کنند. گرچه کار از خانه بسیار ساده و آسان به نظر می‌رسد اما کارمندان دورکار و مدیران آن‌ها با چالش‌های بسیاری روبرو هستند. با این حال، شیوع ویروس کووید19 باعث محدود شدن حضور کارمندان در محل کار و منجر به دورکاری کارمندان شده است. از این رو، در این شرایط یکی از چالش‌های مدیران می‌تواند چگونگی ارزیابی عملکرد کارکنان ‌باشد.

در اینجا سعی شده است تا بهترین روش‌ها برای بررسی عملکرد کارمندان از راه دور ارائه شود:

دورکاری منابع انسانی (PDF)

. ارزیابی عملکرد کارکنان در بحران کرونا

بالا